Kategorija: Web design

Kompanija Donerra izuzetno je posvećena svom poslu i plantaži voća na obroncima Fruške Gore. Veliko nam je zadovoljstvo da radimo za nekoga ko sa toliko strasti i entuzijazma svakodnevno pristupa ostvarenju svoje vizije. A ta vizija je podrazumevala značajno investiranje u prirodne potencijale i najsavremeniju opremu, sa ciljem da se kreira uspešan brend u voćarstvu.

Agencija MaxNova Creative je bila angažovana da postavi kreativni koncept i osnovni vizuelni identitet kroz definisanje imena, izradu zaštitnog znaka i knjige grafičkih standarda za brend Donerra, a sada je došlo vreme za izradu adekvatne internet prezentacije.

Proces je započeo analizom zahteva i definisanjem ciljeva koje je potrebno ispuniti postavljanjem sajta.
Prezentacija mora da bude više od običnog predstavljanja plantaže i nabrajanja voćnih kultura koje se uzgajaju na njoj. Neophodno je da se trajno ureže u sećanje posetioca, kao najbolji sajt ikada viđen.

Zaključeno je da fotografije moraju da budu zastupljene više nego obično. Krupni, sočni, zdravi, besprekorni voćni plodovi će izbijati sa ekrana i zainteresovati svakog posetioca sajta da se bliže upozna sa kompanijom Donerra.

Layout stranica je jednostavan i čist, sa akcentom na sadržaju. Od sadržaja se očekuje da bude nesvakidašnji, informativan i zanimljiv.
Responsive dizajn treba da obezbedi kvalitetno korisničko iskustvo na svim prenosnim uređajima.

Sadržaj sajta klijent će moći samostalno da uređuje zahvaljujući prilagođenoj CMS (content management system) aplikaciji.