Kategorija: Advertising, Print

U kompaniji Antonella Rossi bili su veoma zadovoljni dizajnom kataloga za kolekciju Proleće/Leto 2012, tako da su odlučili da ne menjaju pobednički tim. Ponovo je Miloš Nadaždin bio zadužen za fotografiju, model je Bojana Barović, a MaxNova Creative je dodala završni dodir.

Svaki katalog zavisi od kombinacije odličnog dizajna, fotografije i sadržaja (informacija o proizvodima). Kod modnih kataloga potrebno je dodati i "X factor" koji će doprineti osećaju stila i elegancije.

Imajući u vidu da je Antonella Rossi relativno mlad brend, bilo je potrebno istaći njegove ključne odlike u pogledu kvaliteta i dostupnosti, koje bi se mogle sažeti u sloganu: "Odlično po ceni prosečnog".

Kombinacija stranica sa prikazom proizvoda u krupnom planu i stranica sa fotografijama modela obezbedila je dinamiku kataloga, kao i veću upotrebljivost zbog sticanja celokupne slike.

Urbana populacija, kojoj je ova kolekcija namenjena, pronaći će se u kontrastnom dizajnu, gde sivilo gradskih fasada tokom jeseni i zime, mogu da osveže jedino Antonella Rossi modeli.